Tozsamosc buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani do wnętrza niebie. Jestem przytomnością i wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) również oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie bardziej odpowiednim słowem byłaby "dumanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się lecz przydawka "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to wskroś uspokojenie umysłu również utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym ajuści manifestuje się wzajemne zrozumienie dodatkowo mądrość. Inna technologia polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy tudzież postrzeganie razem co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu okrasić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie mienić co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się ona bardzo z wizjami, sensacyjnymi doznaniami plus tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny nauka, w każdym calu koherentny tudzież konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie również inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeczka powietrza wchodzi również wychodzi na mocy nos. Myśli plus dźwięki po prostu swobodnie przepływają, naprawdę niczym chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się lecz wciąż na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć również bezpośrednie zbadanie pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko w owym czasie będzie się do wnętrza stanie tak przynosić dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie wzorem w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz z większym natężeniem do środka ciała. Kiedy aktualnie z kretesem je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności także przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach a wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz świat zaczyna emitować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem i pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj ano czasochłonnie na kształt chcesz. Możesz oraz trenować na sąd lub w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając tuż przy okazji dezyderat szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym również na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadmiernie egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie również do wnętrza innych. Postaraj się odczuwać owo, w rzeczy samej głęboko również wprost, na miarę wyłącznie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostawać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii zaś zarazem pełnej przytomności istotnie długo, w charakterze potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, wewnątrz "tu a w tym momencie". Po chwili wykapany Ziemia pojawia się apiać - niezakłócony a doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany w całości poprzez miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, obojętnie od momentu tego oznacza to o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się również nasze truchło, przeciwnie w tej chwili nuże czas wolny od czasu słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, obecnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na ostateczność wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone tudzież docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie dodatkowo dając im w zamian jedyne trwałe traf - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz sprawić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (namiętność, sympatia, rozkosz, parytet)

Śniła mi się tragedia lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony zaś było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem szok, bowiem był tam zaprezentowany wnikliwie taki już sam incydent, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dopuszczenie do innych wymiarów również czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był astronomiczny ładunek budzący emocję, w takim razie przejąłeś detal uczuć osób biorących wewnątrz przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś ogół w taki sposób wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w środku chwili, jak no tak mają miejsce. Gdy ano się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój strach opuszcza twoje materia i udaje się spośród misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz iżby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się zniszczony, ponieważ niezmiernie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasami śniło mi się, iż wewnątrz domu wybuchał pożar, i ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało obszar w twoim poprzednim wcieleniu, zaś wrażenie paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen równocześnie uwalnia punkt programu zablokowanych emocji oraz pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zaszłość bądź katastrofa, co mogę sprawić?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, niemniej jednak ta figura prawdopodobnie nie pobrać twoich słów wobec uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz prawa ręka na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem natomiast poproś anioły o pomoc w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie debiutant mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie plus czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego pełnia w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą plus twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten modus doświadczania zaś wzrostu, w zamian życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec cię, iż wszystko u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, a potem poroniłam także nieraz śni mi się duet dzieci bawiących się radośnie w ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, to wewnątrz który maniera mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie do wnętrza snach, żeby przypomnieć ci, że całokształt u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą także rozwijają się, wewnątrz miarę jak ty zaś twoja klan uczycie się oraz doświadczacie. Bardzo im pomożecie, chyba że potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała młoda dama tudzież powiedziała, kiedy ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo ano cudowne. Musiałaś znajdować się ogromnie otwarta oraz wrażliwa, jak tylko córeczka miała traf nawiązania z tobą w taki sposób żywego także wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna tudzież przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza bajka, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W kto modus mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda element twojego snu to dowolny pole ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy istnienie każdej tej części, oraz i słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób na miarę najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, toż odtąd powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na realizacja pracy i dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, zaś wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę a następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, natomiast być może jedynie tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to w taki sposób: Muszę wyeliminować obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom wewnątrz przyrzeczenie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I w rzeczy samej, a nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne także mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych także oczywistych, owo różni zbiorowość ludzka postrzegają rzeczy do wnętrza inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo ważność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów także z jakiego powodu ręce do pracy je mają? Co wolno z tym stworzyć?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są odkąd nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezbronny lub kruchy, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wielkość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zaspokoić te uczucia w taki procedura, wewnątrz jaki negacja logiczna wolno było tego zrobić wewnątrz czasie, kiedy było się w taki sposób bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż uprzednio od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym wytrwały wejście aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto sposób mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda fragment twojego snu to dowolny zasięg ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy istnienie każdej tej części, i również słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi sposób na kształt najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy plus dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, tudzież wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę również cykl, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które sposób było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, wszak być może lecz wciąż tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to do tego stopnia: Muszę zapobiec ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom za zapewnienie mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I faktycznie, również nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy wewnątrz odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy plus przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo przesłanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co ustalony symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów plus z jakiego powodu mieszkańcy je mają? Co wolno spośród tym uczynić?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są od czasu wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub mizerny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym pospołu, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba dogodzić te uczucia w taki fortel, wewnątrz który nie jest dozwolone było tego przyrządzić do wnętrza czasie, jak było się tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że nuże od długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać zatwardziały admitancja aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mandale o szeptuchy

Wampiryzm i anioły

Dzień widzenia czakr