Wampiryzm i anioły

Najlepiej skonstruować obrządek wśród 20 a 24. Świece białe, srebrne lub szare. Na ołtarzu można uregulować idea ze srebra. Proponuję rzygać się do Anioła Stróża oraz Archanioła dobranego do wnętrza zależności od chwili naszej prośby. Na zmiany dotyczące sfery miłości wybieramy Haniela. Jeśli zależy nam na wprowadzeniu pozytywnych zmian aż do naszego zdrowia, wskazane jest podać się aż do Rafaela. W zależności od czasu naszej prośby wybieramy także świece: różowa odpowiada zbytnio ciepłe, dobre uczucia, czerwona za uczucie i sferę seksu (w tej okolicy możemy przebrać Uriela, kto odpowiada za seksualność), zielona zbyt wigor; można wyłonić też barwa odpowiadający zbyt wiedzę, czyli niebieski. Dodatkowo dobieramy kadzidełko o zapachu mirry.Proszę, przybądźcie, o istoty światła, napełnijcie mnie i należący do mnie świat pozytywną energią i chęcią do wprowadzenia zmian do wnętrza moim życiu. Pozwólcie zamknąć dopływ mi negatywne więzi i układy, które mnie niszczą. Dajcie wybór poznania, czym jest życie pełne i szczęśliwe, wypełnione miłością aż do Boga i bliźnich. Proszę was obecnie, byście nieprzemijający przy mnie, wskazując mi, która wyjście będzie dla mnie najodpowiedniejsza. Sprawcie, bym dokonywał zaledwie dobrych wyborów, kierując się sercem i rozumem, inspirowany wolą boską. Od obecnie chcę posuwać się słusznie, weselić się każdym swoim dniem, starać się o wzmocnienie mojego umysłu i duszy; dajcie mi dosyć masa sił, bym postępował zgodnie ze swoim sumieniem, negacja logiczna ranił osób mi bliskich, oraz równolegle działał dla wyższego dobra. Amen.Polecany ceremonia jest szczery, nieskomplikowany w środku wykonaniu, tudzież co najważniejsze – opiera się na magii anielskiej, w następstwie tego negacja logiczna musimy obawiać się negatywnych skutków naszych działań. Rytuał pożądane byłoby przystąpić pośród 7 tudzież 10:30 rano. Wybieramy świecę czerwoną oraz czarną. Na ołtarzu powinno się ulokować i myśl ziszczony spośród miedzi. Jako iż zwracamy się aż do aniołów, powinniśmy wybudować błękitną lub białą świecę, ponieważ prosimy o załagodzenie konfliktów. Z kwiatów polecam hiacynty fioletowe oraz zioła lub kadzidełka o zapachu mięty i cedru. W tym przypadku postawiłabym na zwrócenie się aż do archanioła Uriela, ponieważ pomaga wypalić negatywne emocje, opłakiwanie, gniew, ból.Archaniele Urielu, otocz mnie swoim płomieniem, spraw, by w środku moim sercu nie pozostała żadna ciemna podniecenie, wypal należący do mnie boleść i animozja, naucz mnie pokornego postępowania w obliczu bliźnich, i także spraw, abym znalazł spośród nimi łączny język. Niech w środku moim życiu zagości harmonia i przytomność, z wykorzystaniem którym uda mi się przywrócić do równowagi relacje spośród ważnymi dla mnie osobami, pomóż mi wydedukować, że silny gniew iżal negacja logiczna prowadzą do niczego dobrego, z twoją pomocą pragnę odszpuntować się na miłość Boga, obdarzyć nią w podobny sposób moje otoczenie. Niech moje silnik zostanie napełnione twoim płomieniem, jaki sprawi, iż ogół owo, co negatywne, zniknie. Spraw tak jak, by osoby, z którymi byłem wewnątrz zażyłych stosunkach, natomiast chwilowo jestem skłócony, pozbyły się negatywnych emocji i właśnie na kształt ja szukały cenny do naprawienia naszych relacji. Amen.Rytuały wykonujemy od 17:30 aż do 20:00. Wybieramy świecę fioletową, żółtą albo pomarańczową. Możemy stosować skórki z cytryny oraz bergamotki, wskazane jest na ołtarzu wkładać świeżej daty jaśmin, kto wpływa pozytywnie na sprawy związane z finansami. W tym przypadku warto wyrzygać się do Archanioła Michała albo Metatrona. Archaniele Michale, który wspierasz nas w naszej doczesnej walce o dobro, kto otaczasz opieką wszystkie ludzkie dusze, zachciej cię o poplecznictwo w uzyskaniu bezpieczeństwa finansowego i stabilności materialnej. Wskaż mi drogę, która będzie najodpowiedniejsza dla mnie i sprawi, że będę nabawić się się zawodowo bez obaw o moją przyszłość, a moi współpracownicy i zwierzchnictwo będą czuli, iż mogą na mnie polegać. Chcę zdołać spełniać wszystkie projekty, które zostaną mi powierzone, wykopać do wnętrza sobie siłę, by dorównać wszystkim trudnościom, które pojawią się na mojej drodze. Pomóż mi ponadto znaleźć w sobie sztuka aż do mądrego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. Amen.

Zdaję się, iż zapadłem wewnątrz drzemką, atoli mój spanie był zdumiewająco realny. W smudze księżycowego światła ujrzałem trzy młode kobiety. Podeszły w przybliżeniu, przyglądały mi się za pomocą chwile oraz później zaczęły mówić szeptem trochę pośród sobą. Dwie spośród nich uprzedni ciemnowłose tudzież miały wielkie przenikliwe oczy, które w środku bladym świetle księżyca wydawały się czerwone. Trzecią spośród kobiet zdobiły złociste, falujące kłaki oraz oczy przypominające jasne szafiry. Wszystkie trzy miały niesamowicie amfa zęby połyskujące jakim sposobem perły do wnętrza ich rubinowych ustach. Budziły we mnie uniesienie tęsknoty przemieszanej z trwogą. Nagle jasnowłosa dziewka pochyliła się nade mną istotnie nisko, że poczułem jej gorący oddech. Opuszczała głowę co chwila w dole, zaś jej wargi przesunęły się poniżej mych ust dodatkowo podbródka, aż na szyję, w pewnym sensie chciały wpić się do wnętrza moje gardło. Poczułem mrowienie na skórze, gdy dotknęły jej dwójka ostre zęby(…)Jeszcze nigdy nie widziałem hrabiego zbyt dnia. Czyżby spał, kiedy inni nie śpią tudzież negacja logiczna spał w porze snu? Drzwi jego sypialni są zawżdy zamknięte..”Bram StokerDracula prawdziwość czy bajanie?Czerwone oczy, unikanie światła słonecznego ostre zęby owo podstawowe atrybuty mitycznych stworzeń zwanych wampirami. Przerażające bestie wychodzące o zmroku na polowanie w poszukiwaniu ofiar, którym mogłyby wyssać posoka budziły grozę pośród średniowiecznych ludów, tudzież natomiast obecnie osławione historie o mrocznych istotach kryjących się poniżej płaszczem nocy przedstawione wewnątrz klasyczny wyjście na wskroś hollywoodzkich reżyserów wpływają na naszą wyobraźnie powodując przyspieszone razy serca. Ale jak to było no z tymi demonicznymi postaciami? Czy były one na to samo wytworem lokalnych legend średniowiecznej Transylwanii, sprawnie ubranych do wnętrza słowa na mocy wybitnego pisarza Brama Stokera? A być może wampiry istniały istotnie? Ponoć hrabia Dracula był inspirowany autentyczną postacią wielce brutalnego w swych rządach hospodara wołowskiego Vlada III Tepesa zwanego także Vladem Palownikiem drugiego syna Vlada Diabła członka Zakonu Smoka powołanego z wykorzystaniem Zygmunta Luksemburskiego aż do obrony chrześcijaństwa. Draco, lub potwór przekształcono w środku Dracul oznacza to diablik, rozpowszechniono po latach wewnątrz legendzie nazwę Draculea innymi słowy po prostu syn diabła zaś no tak oto dzisiaj mówimy o Draculi najmroczniejszym ze wszystkich wampirów łaknącym ludzkiej krwi, wewnątrz wszelką cenę unikając światła słonecznego. Ile w środku tym prawdy i jak bardzo fikcji natomiast prawdopodobnie ludzkiej niewiedzy szukającej wyjaśnienia w środku mitach? Postaram się ociupinę oświecić nasze punkt widzenia na wampirzy los opowiadając krótką historię pewnego wampira z Wirginii.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mandale o szeptuchy

Dzień widzenia czakr